niedziela, 29 listopada 2020

karti przez caly ro odslona 11

  

 Na miesiac listopad Ania zaproponowala wytyczne: aster , paski, brazowy.   Na mojej karteczce znalazly sie wszystkie trzy wytyczne, udalo mi sie znalezc papier w brazowe paski. Nie za bardzo widac ten brazowy kolor na zdjeciu no ale coz, brak slonecznej pogody robi swoje :) 

Niestety nie udalo mi sie wyszyc calego haftu astrow wiec umiescilam na kartce tylo to co moglam wyszyc :(  Listopad byl dla mnie bardzo pracowity, nawet nie wiem kiedy zlecial . 

Moja karteczka prezentuje sie tak :)





Banerek zabawy 


3 komentarze:

  1. Świetna kartka, uwielbiam takie właśnie proste z haftem, a brązowy widać doskonale.
    Jak dla mnie bomba!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zbawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka. Lubię takie nietypowe inne niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń