wtorek, 21 stycznia 2020

Niteczki w karteczki


Dzisiaj przychodze z kartka przygotowana w zabawie Niteczki w karteczki  organizowanej przez Meri z bloga Robotkowo.
Pierwsza karteczka poleciala do Magdy z bloga Pasje Magos.
Mam nadzieje, ze karteczka sie podobala:)





wtorek, 7 stycznia 2020

Podaj dalej


Wczoraj niespodziewanie do moich drzwi zapukowal listonosz, wreczyl mi paczki. Oslupiala bo nic oststnio nie zamawialam znioslam przesylke do sypialni gdzie po otwarciu okazalo sie ze dostalam upominki od Eli z bloga Papier I nitki w ramach zabawy Podaj dalej.
Kompletnie zapomnialam, ze zapisalam sie u niej na ta zabawe:)
W przesylce znalazly sie same skarby a przde wszystko  recznie wydzirgana chusta( po prostu CUDO) , krzyzykowa zawieszka z motywem mikolaja, notesik, tasiemki, naklejki I czekolada.
Tak prezentuja sie powyzsze skarby :)




Zgodnie z zasadami zabawy zapraszam dwie ososby na moje Podaj dalej.
Na przygotowanie upominku mam rok czasu.
Znajdzie sie ktos chetny ??

sobota, 4 stycznia 2020

Kartki przez caly rok odslona 1


Dziaisj prezentuje kartke wykonana na zabawe u Ani z bloga Reczne robotki Anny.
Wytycznymi na ten miesiac byly : przebisnieg, bialy I baranek.
Na mojej kartce znalazly sie jedynie 2 elementy, jakos baranek nie pasowal mi do przebisniegu :)
Kartka powedruje do mojej mamy z okazji dnia babci. Pzry jej wykonaniu uzylam jedynie papierowej serwetki do dekorcji, sam haft jest na tyle delikatny  I ladny niechcialam wiec go ,, zadusic''  dodatkowymi ozdobami :)













Banerek na ten miesiac 








Winter Wonderland w Hyde Park


Hej

Wszystkiego najlepszego w  Nowym Roku. By 2020 byl obfity robotkowo. Moj zapowida sie ze taki bedzie. Zapisalam sie na dwie zabawy kartkowe poza tym mam zamiar  wyszyc  od dawna lezyacy w czelusciach komputera wzor :)

Jakis czas temu wybralam sie z rodzinka do Winter Worland w Hyde Parku.
Zamowilismy sobie wejsciwki do Krolestwa lodu oraz na Wielkie Kolo z ktorego mozna podziwiac panorame Londynu.
Wielkie kolo ,,Giant Wheel'' przypomina London Eye tylko jest troszke mniejsze. Z wysokosci 70 metrow mozna podziwiac Londyn. Niesamowite widoki uwierzcie.
Pogoda jak zwykle nie dopisala ale I tak mielisy dobra zabawe.
W krolestwie lodu wszystkie postacie z bajki o Sknerusie czyli ,,Opowiesc wigilijna '' bo do tej bajki nawiazano  byly wykonane z lodu. Otuleni w cieple ciuchy, temperatura w pomieszczeniu wynosila -10 podziwialismy pieknie, misternie wykonane rzezby z lodu. Przez moment mozna bylo przeniesc sie do opowiesci wigilijnej I choc przez chwile poczuc sie jak bohater bajki :)
Oto kilka fotek z naszej wyprawy :










poniedziałek, 16 grudnia 2019

If friends were flowers


W tym miesiacu najlepsza szkolna kolezanka corki  bedzie obchodzic urodziny w zwiazu  z tym na prosbe corci powstala karteczka.
Wzor pochodzi z Cross stitcher. Bardzo mi sie spodobal przekaz wzoru I bardzo pasuje jako ze kartka ma byc dla najlepszej kolezanki :)
Moze kiedys I ja dostane kartke od kogos  jako  najlepsza przyjaciolka :)










  Ostatnie dni sa bardzo ponure I deszczowe, nawet nie mam ochoty na wyszywanie. Szybko robi sie ciemno poza tym moja mlodsza pociecha w ciagu dnia nie daje mi przysiasc nad haftami. Nawet nie wiem kiedy zlecial listopad a tu juz prawie polowa grudnia :(
Mam nadzieje, ze uda mi sie przeczytac przynajmniej ksiazke jaka mam zamiar sobie zamowic.
Ksiazka o Tedzie Bundym seryjnym zabojcy, bardzo lubie ta tematyke.
Postaram sie zrobic recenzje tej ksiazki, moze kogos zainteresuje I bedzie chcial sobie ja zakupic :)
Pozdrawiam, trzymajcie sie cieplutko



środa, 13 listopada 2019

Rozdawajka

Blog tworcza grupa Swiry Rekodziela  zaprasza na swiateczna rozdawajke.
Dziewczyny przygotowaly cudne upominki. Mam nadzieje, ze poszczesci mi sid tym razem I cos wygram:)
Zachecam do udzialu




wtorek, 5 listopada 2019

Blogowe imieniny Elzbieta

Dzisiaj swoje imeniny swietuje Elzbieta. Najserdeczniejsze zyczenia z tej okazji, splenienia marzen I wszystkiego najlepszego.
Do Eli poleciala taka oto karteczka.



To juz ostatnia kartka przygotowana przeze mnie  w zabawie blogowe imieniny.
Dziekuje organizatorce za zorganizowanie zabawy .
Dzisiaj u nas bonfire night czyli noc fajerwerkow, lece wiec przygotowac dzieciaki  I mykamy na pokaz sztucznych ogni  :)