piątek, 13 lipca 2018

Pudelko niebiesko czerwone z koniem na biegunach



Witam


Pomimo wielu  obowiazkow udalo mi sie stworzyc pudelko dla nowo narodzonego syna kolezanki.
Postawilam na prostote bez wiekszych upiekszen, wzor konika zmalazlam gdzies w czelusciach internetu. Bardzo mi sie spodobal poza tym haft jest maly wiec jak znalazl na moj notoryczny brak czasu.
Mam nadzieje, mamie malego bobaska pudelko przypadnie do gustu.
Musze jeszcze kupic present I mozna isc w odwiedziny :)

Pozdrawiam w ten upalny piekny dzien.







piątek, 29 czerwca 2018

Dookola swiata Rosja

Dzisiaj przychodze z haftem marioszki  przygotowanym na zabawe u Kasi.
Miala byc karteczka ale okazalo sie ze rozmiar haftu jest zbyt duzy wiec wyladowal w ramce na razie.
Moze uszyje z niego igielnik czy cos podobnego.



czwartek, 28 czerwca 2018

Kartka dla Sary

W koncu udalo mi sie wczoraj wieczorem skomponowac kartke dla mojej niuni na urodziny. Az trudni mi w w to uwierzyc ze moja kruszyn za ponad tydzien  konczy juz 4 lata . Pamietam jak sie ci dopiero urodzila a tu juz od wrzesnia do szkoly.
We wrzesniu na swiat przyjdzie kolejna kruszyna:-)
Karteczka prezentuje sie nastepujaco



czwartek, 31 maja 2018

Dookola swiata Brazylia

Jak tradycyjnie tak i w tym miesiacu powstala kartka z haftu,ktory przygotowalam na zabawe dookola swiat. Tematem przewidnim w tym miesiacu  byla Brazylia. Jesli Brazylia wiec nie moglo zabraknac pilki nozniej bo to ona kojarzy sie z tym krajem. Wybralam wzor slimaka z muszla w ksztalcie pilki noznej. Karteczka poleci do synka kolezanki.
Ciekawa jestem jak inne uczestniczki poradzily sobie z t
ematem.
Pozdrawiam




wtorek, 15 maja 2018

Wymianka wiosenna

Przyszedl dzien zeby pochwalic sie prezentami ktore przygotowalam I otrzymalam w ramach wymianki wiosennej zorganizowwnej przez Kasie z bloga krzyzykowe szalenstwo. Paczke przygotowalam dla Ivony z bloga creacjeivony. Moja paczka przebyla dluga droge bo poleciala az do Kanady.Na szczescie doszla na czas 😃
W zwiazku z tym ze ostatnio krucho u mnie z czasem zamiast haftu zdecydowalam sie na uszycie czegos.
Stworzyalm maly notes I zawieszke w ksztalcie serca w wiosennym klimacie





Do paczuszki dolaczylam przydasie i cosi  dla ciala.
Tak wygladala cala paczka

Ja swoja paczuszke otrzymalam od Madzi z bloga mulinkowy Swiat.
Tylko spojrzcie jakie cuda dostalam.

Czyz notes nie jest cudny.Madziu dziekuje jeszcze raz za swietna paczke a Kasi za zorganizowanie wymianki.
Pozdrawiam

sobota, 12 maja 2018

Herbaciarka

Kolejna rzecz wykonana technika decoupage to herbaciarka. Na wieczko wykorzystalam tym razem papier ryzowy i jestem bardzo zadowolona z efektu. W przeciwienstwie do serwetek nie bylo wiekszego problemu z jego nalozeniem.
Herbarciaka moze i jest skromna ale jestem z niej zadowolona.
Powoli wciaga mnie decoupage i pewnie wiecej prac powstanie w tej technice do udekorowania mojego mieszkania.



Pozdrawiam odwiedzajacych

wtorek, 8 maja 2018

Szkatulka na bizuterie

Witam wszystkich odwiedzajacych dzisiaj przychodze ze szkatulka zrobiona dla mojej corci. Ogolnie jestem z niej zadowolona jednak serwetka troche mi sie pomarszczyla niestety:-( i niebo lepiej pracuje sie z papierem ryzowym. Z pewnoscia nasrepny decoupage bedzie z papierem ryzowym. Udekorowalam zewnwrzna czesc jak i wewnetrzna. Corci sie podoba a to najwazniejsze.
Pozdrawiam