czwartek, 2 lipca 2020

kartki przez caly rpk odslona 7


Dzisiejsza karteczka w zabawie u Ani zawiera wszystkie wytyczne czyli, chaber, niebieski, ramka.
Udalo mi sie zobic sesje z zywymi chabrami, ktore pieknie zakwitly na lakach.
Blisko mnie jest sporo park, gdzie mozna znalezc nie dotkniete przez reke czlowieka tereny z polnymi kwiatami :)

 Aniu na maila wysle Ci fotke samej karteczki do podsumowania :)
Moja interpretacja tematu na ten miesiac wyglada tak :







poniedziałek, 22 czerwca 2020

kartka na Dzien ojca



Wczoraj w Anglii swietowalismy Dzien ojca. Na prosbe starszej corki powstala kartka dla Taty :)
Tacie kartka przypadla do gustu a to najwazniejsze :)







poniedziałek, 8 czerwca 2020

kartki przez caly rok odslona 6

  W tym miesiacu w zabawie Ania zaproponowala takie oto wytyczne : mak, czarny, koronka.
Na szczescie udalo mi sie umiescic wszystkie 3 wytyczne choc prosto  nie bylo  bo ciezko bylo mi znalezc papiery w kolorze czarnym :) Pamietalam ze gdzies kiedys mialam jakies czarne papiery, przekopalam  caly dom I udalo sie  :)
 Niestety nie mialam czerwonej koronki, ktora ladnie komponowalaby sie z czernia, mialam do wyboru biel lub czern wiec postawilam  na biel zeby kartka nie byla zbyt ,, pogrzebowa'' :)
Ekekt mojej pracy :) :)























poniedziałek, 1 czerwca 2020

skrzyneczko - komodka na bizuterie


W koncu nastaly cieple dni wiec wiecej czasu spedzam na moim domowym patio z dziecmi niz w internetowym swiecie.
Nie oznacza to wcale ze zpomnialam o robotkach, ciagle cos tam haftuje  I sukcesywnie bede je prezentowac.
  Jakis czas temu w Lidlu kupilam mala komodke na bizuterie w kolorze jasno rozowym. Komodka wydala sie mi sie lekko mdla wiec postanowilam ja zdecoupageowac.
Efekt koncowy mnie zadowala, corcia juz ja sobie przywlaszczyla :)








sobota, 30 maja 2020

kartki przez caly rok odslona 5


    Witam wszystkich , mam nadzieje, ze wszyscy jestescie zdrowi I pelni sil witalnych :)
W tym  miesiacu  przygotowujemy kartki wedlug wytycznych : zielony, konwalia, motyl.
Na mojej kartwczce znalazly sie wszystkie wytyczne, moze tym razem mi sie poszczesci w comiesiecznym losowaniu .
Karteczka bardzo skromna, ale takie lubie najbardziej :)
Musze zaopatrzyc sie w podkladki od kinderkow aby miec na czym przykleic haft zeby nie bylo przeswitow :)










U nas w Londynie juz prawdziwe lato, kwitna maki, polne rumianki, jest po prostu pieknie





Kocham wiosne chociaz w tym roku krotko sie nia nacieszylam, po zimnie bylo tylko pare dni wiosennych a nastepnie zaczely sie upaly.
Dzis termometr wskazuje 28  stopni :(
Dorze ze lockdown powoli sie rozluznia bo nie daloby sie wysiedziec w domu dluzej. Umieralnosc jest ciagle wysoka ale jak to sie mowi funt to funt  ekonomia najwazniejsza :)
Ciekawe kiedy bede mgla wrocic do pracy,  brakuje mi kontaktu z ludzmi :(

Pozdrawiam cieplutko

niedziela, 19 kwietnia 2020

Kartki przez caly rok odslona 4

   Witam wszystkich w ten piekny cieply kwietniowy dzien. Nie moge doczekac sie kiedy zostanie zniesiony lockdown w Londynie, piekna pogoda I spiew ptaszkow za oknem nie ulatwia siedzenia w domu :(
W tym miesiacu wytycznymi zabawy sa tulipan, czrwony, serce.Wszstkie trzy wytyczne znalazly sie na mojej kartce. Kartka bardzo skromna, ale jestem z niej bardzo zadowolona. W przyszlym miesiacu poleci ona do mojej mamy na Dzien Matki o ile poczta zmowu bedzie otwarta.
Trzymajcie sie I nie dajcie sie wirusowi:)

















poniedziałek, 16 marca 2020