poniedziałek, 1 czerwca 2020

skrzyneczko - komodka na bizuterie


W koncu nastaly cieple dni wiec wiecej czasu spedzam na moim domowym patio z dziecmi niz w internetowym swiecie.
Nie oznacza to wcale ze zpomnialam o robotkach, ciagle cos tam haftuje  I sukcesywnie bede je prezentowac.
  Jakis czas temu w Lidlu kupilam mala komodke na bizuterie w kolorze jasno rozowym. Komodka wydala sie mi sie lekko mdla wiec postanowilam ja zdecoupageowac.
Efekt koncowy mnie zadowala, corcia juz ja sobie przywlaszczyla :)








2 komentarze:

  1. Pięknie ozdobiłaś komódkę, kwiatowe akcenty dodały jej romantycznego kobiecego uroku:)
    Po Twojej bardzo udanej metamorfozie cudnie się prezentuje!
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna komódka. Uwielbiam róże więc robi na mnie ogromne wrażenie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny 😊

    OdpowiedzUsuń