sobota, 30 maja 2020

kartki przez caly rok odslona 5


    Witam wszystkich , mam nadzieje, ze wszyscy jestescie zdrowi I pelni sil witalnych :)
W tym  miesiacu  przygotowujemy kartki wedlug wytycznych : zielony, konwalia, motyl.
Na mojej kartwczce znalazly sie wszystkie wytyczne, moze tym razem mi sie poszczesci w comiesiecznym losowaniu .
Karteczka bardzo skromna, ale takie lubie najbardziej :)
Musze zaopatrzyc sie w podkladki od kinderkow aby miec na czym przykleic haft zeby nie bylo przeswitow :)










U nas w Londynie juz prawdziwe lato, kwitna maki, polne rumianki, jest po prostu pieknie





Kocham wiosne chociaz w tym roku krotko sie nia nacieszylam, po zimnie bylo tylko pare dni wiosennych a nastepnie zaczely sie upaly.
Dzis termometr wskazuje 28  stopni :(
Dorze ze lockdown powoli sie rozluznia bo nie daloby sie wysiedziec w domu dluzej. Umieralnosc jest ciagle wysoka ale jak to sie mowi funt to funt  ekonomia najwazniejsza :)
Ciekawe kiedy bede mgla wrocic do pracy,  brakuje mi kontaktu z ludzmi :(

Pozdrawiam cieplutko

3 komentarze:

  1. Cudowna karteczkę, konwalie są przepiękne, pozdrawiam cielo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jak ja lubię haftowane kartki :-) Zarówno hafcik jak i cała kartka są urocze.
    Nie znam patentu z podkładkami od kinderków, za to ja wszystkie moje hafty traktuje na lewej stronie flizeliną z klejem i żelazkiem . Nic się nie pruje i nie ma prześwitów:-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka. Ja moje hafty podklejam białym brystolem. W Polsce nadal dużo zachorować, a wszystko otwierają. Ja przez całą epidemię pracuję, bo służba zdrowia nie ma przerwy. Uważaj na siebie i bądźmy dobrej myśli, że w końcu wrócimy do normalności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń