sobota, 24 października 2020

Wyzwanie hafciarsie olorowa jesien

Witam wszystich odwiedzjacych mojego bloga. Nie wiem jak u Was, ale u mnie od tygodnia codziennie pada:( nie ma co londynska pogoda daje popalic.

Postanowilam, ze przylacze sie do wyzwania organizowanego przez Ule soro juz zrobilam pare jesiennych kartecze to moze ktoras przynisie mi szczescie i cos w oncu wygram :)  Kartecza, poleciala juz w swiat w jedenj z wymianek.

Wieworki nie odzwonie kojarza mi sie z jesiennym klimatem, wiec na mojej kartce zagoscil maly, rudy jesienny gosc .







4 komentarze:

  1. Fajny rudzielec zagościł na Twojej kartce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wiewiórka, Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Hafty Uli. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń