sobota, 30 maja 2020

kartki przez caly rok odslona 5


    Witam wszystkich , mam nadzieje, ze wszyscy jestescie zdrowi I pelni sil witalnych :)
W tym  miesiacu  przygotowujemy kartki wedlug wytycznych : zielony, konwalia, motyl.
Na mojej kartwczce znalazly sie wszystkie wytyczne, moze tym razem mi sie poszczesci w comiesiecznym losowaniu .
Karteczka bardzo skromna, ale takie lubie najbardziej :)
Musze zaopatrzyc sie w podkladki od kinderkow aby miec na czym przykleic haft zeby nie bylo przeswitow :)










U nas w Londynie juz prawdziwe lato, kwitna maki, polne rumianki, jest po prostu pieknie





Kocham wiosne chociaz w tym roku krotko sie nia nacieszylam, po zimnie bylo tylko pare dni wiosennych a nastepnie zaczely sie upaly.
Dzis termometr wskazuje 28  stopni :(
Dorze ze lockdown powoli sie rozluznia bo nie daloby sie wysiedziec w domu dluzej. Umieralnosc jest ciagle wysoka ale jak to sie mowi funt to funt  ekonomia najwazniejsza :)
Ciekawe kiedy bede mgla wrocic do pracy,  brakuje mi kontaktu z ludzmi :(

Pozdrawiam cieplutko

niedziela, 19 kwietnia 2020

Kartki przez caly rok odslona 4

   Witam wszystkich w ten piekny cieply kwietniowy dzien. Nie moge doczekac sie kiedy zostanie zniesiony lockdown w Londynie, piekna pogoda I spiew ptaszkow za oknem nie ulatwia siedzenia w domu :(
W tym miesiacu wytycznymi zabawy sa tulipan, czrwony, serce.Wszstkie trzy wytyczne znalazly sie na mojej kartce. Kartka bardzo skromna, ale jestem z niej bardzo zadowolona. W przyszlym miesiacu poleci ona do mojej mamy na Dzien Matki o ile poczta zmowu bedzie otwarta.
Trzymajcie sie I nie dajcie sie wirusowi:)

















poniedziałek, 16 marca 2020

środa, 11 marca 2020

Kartki przez caly rok odslona 3

Witam wszystkich cieplutko, w Londynie co prawda widac juz oznaki wiosny jednakze w dalszym ciagu jest  zimno :(
Dzisiaj przychodze z kartka przygotowana na zabawe Kartki przez caly rok.
Wytycznymi na ten miesiac byly : zonkil lub narcyz, zloty, kurczak.
Wszytkie wytyczne znalazly sie na mojej kartce z czego bardzo sie ciesze.
Tak prezentuje sie moja karteczka, na paru zdjeciach w plenerze na kartce brakuje jednego pasma dekoracyjnej wstazki, Niestety moja najmniejsza latorosl dorwala sie do niej podczas sesji I efekt jest taki a nie inny :)
czas na fotki





czwartek, 27 lutego 2020

Dzikie kwiaty alfabet

Dzisiaj przychodze z alfabetem nad ktorym pracowalam od ponad roku. Musze przyznac, ze nie myslalam, ze ukoncze ten haft ale sie udalo. Jestem z siebie bardzo dumna:)
Obraz czeka na wywiercenie dziur I zawisnie w sypialni.



poniedziałek, 24 lutego 2020

Szal zakupow:)


W sobote wybralam sie z corka na zakupy, oczywiscie nie moglo sie obyc bez odwiedzenia sklepu z przydasiami.
Moim celem bylo znalezenie kurczaczka do kartki jaka obecnie przygotowuje. Znalazlam nie tylko kurczaczka, ale tez  inne fajne rzeczy do przystroju kartek.
Z trudnoscia powstrzymalam sie aby nie zakupic wiecej rzeczy :)
Teraz tylko pozostalo tylko przygotowanie kartki.
Dziekuje za wszystkie mile komentarze pod moja kartka z krokusem.





U nas wiosne czuc juz w powietrzu I widac jej pierwsze oznaki :)
Trzymajcie sie cieplutko, Pozdrawiam

poniedziałek, 3 lutego 2020

kartki przez caly rok odslona 2

Na luty w zabawie kartki przez caly rok  tworzymy wedlug zalecen : fiolet, krokus, zajac, krolik.
Na mojej kartce pojawily sie tym razem  wszystkie elementy .
Fioletowy krokus w fioletowej ramce I maly drewniany zajaczek . Karteczka poleci pewnie do kogos z okazji Wielkanocy :)