środa, 5 sierpnia 2020

Kartki przez caly rok odslona 8

  W tym miesiacu w zabawie u Ani kroloja sloneczniki, zloty i kropeczki. Troszke mialam problem znalezc papier w kropki, wymarzylam sobie zeby kropki byly zolte:) Po dlugim poszukiwaniu natrafilam na papier z zoltymi  kropkami w sklepie Range. Jak mozna sobie wyobrazic mordka cieszyla mi sie od ucha do ucha :) 
Powstaly takie  oto slonecznikowe  karteczki. Jedna z nich  poleci do kuzynki, ktora kocha sloneczniki.
Ja osobiscie tez bardzo lubie te kwiaty, aktualnie mam pare sztuk w wazonie:) Kocham ich intensywny zolty kolor :) 
Ktoras z was lubi sloneczniki :)?? 

Pozdrawiam cieplutko i do nastepnego spotkania na blogu .









7 komentarzy:

  1. świetne karki uwielbiam te z haftem. Słonecznik to bardzo wdzięczny kwiat. Jest piękny i to esencja słońca i lata.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie.
    P.S. Pewnie nie zaglądasz w moje podsumowania, ale już kilka razy prosiłam o wspólne zdjęcie wszystkich kartek na wprost bez ozdobników. Take potrzebuję do podsumowania

    OdpowiedzUsuń