sobota, 4 stycznia 2020

Kartki przez caly rok odslona 1


Dziaisj prezentuje kartke wykonana na zabawe u Ani z bloga Reczne robotki Anny.
Wytycznymi na ten miesiac byly : przebisnieg, bialy I baranek.
Na mojej kartce znalazly sie jedynie 2 elementy, jakos baranek nie pasowal mi do przebisniegu :)
Kartka powedruje do mojej mamy z okazji dnia babci. Pzry jej wykonaniu uzylam jedynie papierowej serwetki do dekorcji, sam haft jest na tyle delikatny  I ladny niechcialam wiec go ,, zadusic''  dodatkowymi ozdobami :)













Banerek na ten miesiac 








10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny hafcik. Podkleiłabym go jeszcze na biały brystol, żeby nie prześwitywało. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie znalazlam bristolu w Londynie:) nie wime czy w ogole takie cos jak bristol jest tu w uzyciu. Czasami uzywam tekturek po kinderkach :) wyczerpal mi sie zapas wiec trzeba bedzie zakupic znowu kinderki

      Usuń
  2. Śliczna ta kartką, cieszę się ,że przyłączyłaś się do mojej zabawy. Bardzo lubię haftowane kartki. One faktycznie nie potrzebują już wielu dodatków. Babcia na pewno się z niej ucieszy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje mam nadzieje, ze wytrwam I co miesiac bedzie pojawiac sie nowa karteczka:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ładna kartka, ciekawie wykonana, a ja nadal dumam nad swoją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne przebiśniegi te na kartce i te w wazonikach i skrzyneczce. Babcia sie ucieszy.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafcik i piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka okolicznościowa wyszła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń