poniedziałek, 16 grudnia 2019

If friends were flowers


W tym miesiacu najlepsza szkolna kolezanka corki  bedzie obchodzic urodziny w zwiazu  z tym na prosbe corci powstala karteczka.
Wzor pochodzi z Cross stitcher. Bardzo mi sie spodobal przekaz wzoru I bardzo pasuje jako ze kartka ma byc dla najlepszej kolezanki :)
Moze kiedys I ja dostane kartke od kogos  jako  najlepsza przyjaciolka :)










  Ostatnie dni sa bardzo ponure I deszczowe, nawet nie mam ochoty na wyszywanie. Szybko robi sie ciemno poza tym moja mlodsza pociecha w ciagu dnia nie daje mi przysiasc nad haftami. Nawet nie wiem kiedy zlecial listopad a tu juz prawie polowa grudnia :(
Mam nadzieje, ze uda mi sie przeczytac przynajmniej ksiazke jaka mam zamiar sobie zamowic.
Ksiazka o Tedzie Bundym seryjnym zabojcy, bardzo lubie ta tematyke.
Postaram sie zrobic recenzje tej ksiazki, moze kogos zainteresuje I bedzie chcial sobie ja zakupic :)
Pozdrawiam, trzymajcie sie cieplutko



2 komentarze:

  1. Ciekawa karteczka. U nas też pogoda typowo jesienna, ale przed nami miły czas. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń