sobota, 15 września 2018

Wymianka na powitanie jesieni



 Zapraszam wszystkich na moja pierwsza wymianke. W zwiazku  z tym, ze kocham jesien  bedzie  ona przewodnim tematem  mojej wymianki:) Zapisy w komentarzach pod postem .
Mam nadzieje, ze znajda sie osoby chetne do wspolnej zabawy.












Zasady wymianki:

1. Do wymianki zapraszam wszystkie aktywne blogi (przymanjmniej 2 posty w miesiacu)
2. Zapisy do 30 wrzesnia  2018, paczuszki powinny dotrzec do adresatow do 30  pazdziernika.W dniu 31 pazdzernika chwalimy sie upominkami.
3 Zdjecie upominku  i numer nadania  paczki prosze przeslac do mnie na maila eslotwinska83@yahoo.co.uk  unikniemy wtedy niemilych sytuacji ze ktos nie dostal przesylki:)
4. Ostateczny wpis na liste bedzie po otrzymaniu przeze mnie maila  z adresem do korespondencji i informacja czy wysylka na terenie Polski czy na caly swiat :) Man nadzieje, ze znajdzie sie osoba, ktora zgodzi sie na wysylke za granice :)  Prosze o podanie  tez swojego bloga, bedzie to ulatwienie dla przygotowujacych upominki.
5. Na bocznym pasku umieszczamy banerek z podlinkowana strona
6.  W paczce  powinno znalezc sie:

 -  recznie zrobiony upominek  z motywem jesiennym  ( technika dowolna)
 - recznie wykonana  karteczka zwiazana z tematem przewodnim,
 - przydasie
- slodkosci czyli cos dla ciala

7. Po otrzymaniu upominku prosze o informacje  na mail zebym mogla byc na biezaco kto jeszcze czeka na paczke.


 Mailowo poinformuje kto dla kogo przygotowuje upominek w przeciagu 2 dni od zamkniecia zapisow. .

Pozdrawiam



3 komentarze:

  1. Chętnie wezmę udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisałam Cię do zabawy "podaj dalej" u mnie więc poproszę o Twój adres naziemny.

      Usuń
    2. Zapraszam I czekam na mail:-)

      Usuń