niedziela, 3 lutego 2019

Przydasiowe zakupy


Pare dni temu wybralam sie do mojego ulubionego sklepu Range by zakupic bazy na kartki. Jak zawsze poszlam po jedna rzecz a wrocilam z kilkoma:) Ciezko bylo mi sie ograniczyc  do jednej rzeczy gdy polki uginaj sie od cudownosci . W Range mozna znalezc przydasie do wszelkiego rekodziela. Chcialabym miec przynajmniej 1000 funtow  na przydasie wtedy moglabym zaszalec:)
Tylko spojrzcie ile wspanialosci, to jest tylko niewielki fragment tego co mozna tam znalezc.
Nastepnym razem postaram sie zrobic wiecej zdjec to sami zobaczycie jakie cudownosci mozna tam kupic:)



Najbardziej spodobaly mi sie spinacze -ptaszki  oczywiscie od razu trafily do koszyka:-)
Pozdrawiam wszystkich zagladajacych .

7 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, a takiego sklepu to bardzo Ci zazdroszczę - choć może lepiej, że u nas takich nie ma :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przydasie, gdybym była na Twoim miejscu to chyba bym szlała po całym sklepie jak burza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie sklepy to zło..... kradną czas i pieniądze;-)
    A tak poważnie to ja je uwielbiam, wszystko można dotknąć i pomacać- super:-))) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ale wspaniały sklep :)) Ja zawsze w takich przepadam :)) Najchętniej kupiłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń