poniedziałek, 31 grudnia 2018

Wymianka mikolajowa


Jakis czas temu bralam udzial w wymiance na mikolaja zorganizowanej przez Bozene G .
Od 6 grudnia minelo sporo czasu, le ze dosc dlugo czekalam na przesylke, poczta polska znowu nawalila:(
Na wymianke przygotowalam zawieszke z haftowalym mikolajem, do paczuszki trafily rowniez przydasie perelki, naklejki, papiery do kartek zreszta sami zobaczcie:)








Moja para wymiankowa byla Marta z bloga inspiracje Marty. Oto paczuszka od Marty. Zdjecie pochodzi z bloga Marty:) Znalazly sie w niej sliczna kartka, piernikowa choinka, skrapki, kolorowe naklejki, dzwoneczki dekoracyjne i czekoladowy lizak, ktory nie doczekal do zdjecia :-).

 Niestety w przesylce zabraklo mi recznie zrobionego drobiazgu z motywem mikolaja lub swiatecznym a przeciez glownie o to w wymiankach chodzi.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie I zycze udanej imprezy sylwestrowej.


4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. What an amazing post, I enjoyed reading it.
    Your blog looks lovely, dear!
    Happy New Year, lots of love to you!

    Following you, would you like to follow me back?
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wymianka, a ja dopiero dziś odebrałam swoją paczuszkę z podaj dalej. Dziś powstanie wpis. Wszystko piękne dziękuję :) i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka. A ja chciałabym podziękować za paczuszkę podaj dalej. Bardzo mi się podoba i ajk tylko odkurze bloga to podam dalej :)

    OdpowiedzUsuń