środa, 24 października 2018

Wygrana w wymiance pocztowkowej



   Witam w ten piekny sloneczny dzien , nie wiem jak u Was ale w Londynie pogoda dzis dopisala I mamy dzis piekny sloneczny  jesienny dzien.
Dzisiaj  chwale sie slicznosciami jakimi zostalam obadrowana przez Asie z bloga asia-tworzy.blogspot.com .
  Wzielam udzial w zabawie wyminka pocztowkowa, ktora zorganizowala Asia i w koncu udalo mi sie cos wygrac:)
Takie o to fajne rzeczy otrzymalam od Asi Ceramiczny magnes,magnes z rodzinnej miejsciwosci Asi oba zasila moja skromna kolekcje , sliczna zakladka i pocztowka. Czekolada nie doczekala sie fotki gdyz zostala porwana przez corcie zaraz po otwarciu przesylki:)








Jeszcze raz dziekuje Asi za sliczny upominek I czekam na kolejna edycje zabawy w przyszlym roku:)
Pozdrawiam zagladajacych do mnie.

3 komentarze:

  1. Fajne prezenty , tym bardziej wiem co piszę bo ja wygrałam główną nagrodę i mam te cudeńka na żywo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej i ciesze się, że takie cudeńka dostałaś :))U mnie słodkości również szybko by zniknęły :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń