piątek, 9 lutego 2018

Dookola swiata Wlochy


Witam serdecznie  w ten sloneczny, ale zimny dzien.
Kasia  z krzyzykowego szalenstwa  na miesiac luty zaproponowala ciekawy kraj a mianowicie Wlochy. Pierwsze skojarzenie  z tym krajem to oczywiscie pizza i spaghetti oraz piekne miasto Rzym.
Mnie Wlochy kojarza sie z rownie pieknym I ciekawym miastem jakim jest Wenecja.
Mam nadzieje, ze kiedys bede miala mozliwosc odwiedzic to piekne miasto I miec mozliwosc przeplynac sie gondola :)
Jedna z takich gondol trafila na  moja karteczke. Moja gondola nie jest moze tak okazala jak prawdziwe, ale nie udalo mi sie znalezc lepszego malego wzoru na kartke. Kartka ma juz swoje przeznaczenie, na razie trafi do szuflady gdzie bedzie nabierac mocy urzedowej:)
Oto moja interpretacja lutowego wyzwania


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wzorek wybrałaś i świetnie wpasowałaś go w kartkę :)
    Wenecję warto zobaczyć. Mi się bardzo tam podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny wzór:)))a ja jeszcze w lesie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten wzór! :)

    OdpowiedzUsuń